Monday, May 17, 2010

LEMAK PUCUK PAKU

Salam dan selamat petang buat semua...semalam tgk umah linapg masaj lemak putih labu...terasa la pulak nak makan masak lemak putih...labu tak ada jadi akk masak la pucuk paku. Sedap juga la buat sayur, makan ngan ikan bawal goreng. Jom layan pic. :~

Terima kasih banyak2 buat adikku yang baru sampai dari Penang yang akan menghabiskan cuti semestanya kat umah aku pulak...dah 2 minggu di Penang kali ini berhijrah umah akk kat KL pulak tq buat egieazira.blogspot.com yang ngajar akk untuk buat photoscape dapatla akk edit pic heheheh tq ya dik. Jasamu di kenang.

6 comments:

Salam kak rosa, wah!!! best tu msk lemak putih pucuk paku. Pucuk paku tu goreng pn sodap.. Dh ada cikgu tak btauliah yg mgajar utk bg blog jd hebat la ye.
 
Salam en daun...tak boh n3 ke, akk rindu nk tgk citer2 langkawi. Masak lemak putih gini...best la ingat kg kan...hehehh hari tu dh ada untuk edit2 pic...pas tu ilang mana tah....bila nak mai KL
 
to my abg...mmg cgu x brtauliah...hehehe
 
N3 br dh buh sat2 tp bkn gna foto ngan kamera br. Foto dlm smpnn je. Dlm 3, 4 hr lg byk la n3 br gna foto yg lbh bkualiti..hehe...

Oooo...ada cikgu tak btauliah trs tkr umah br ye.
 
Salam :)
Wah, kat Sarawak jarang makan masak lemak pucuk paku! Selalu kat sini hanya goreng dengan belacan.
Cantik blog ni..teringin nak award rosa 'Nice Bloggers Award'. Saya harap sudi menerima :) Sila kunjungi blog saya :)

Selamat kenalan!
 
tq adry...rajin ngomen umah akk
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...