Saturday, July 24, 2010

KETAM GORENG SECUKUP RASA

Salam dan selamat petang buat semua..menu lunch tadi ketam goreng secukup rasa.....akk tambah serbuk secukup rasa maggi itu la namanya pun jadi gitu.....


Ketam yang disirami sos ....best je rasa manis2 gitu....


Ketam yang digoreng terlebih dahulu.....

6 comments:

ros menu tengahari kita..asas nya sama..ketam..tapi akak masak lemak cili api..
 
saya ni dah banyak ari teringin nak makan ketam..
 
sedapnye...anak2 saye suke makan ketam ni...selalunye kalau msk dihujung minggu jer la...
 
salam kak erna...ketam ni msk apa pun sodapkan....lagi masak lemak cili api akk tu yg kaw2 heheh
 
Salam azmizas...ngidam ke apa ni heheh..hari nak mkn mcD ni ketam pulak hehe
 
Salam ain....anak2 suka maknya yg penat nak kopek2 dulu hehehh...kenyang ngan ngopek ketam je lah heheh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...