Tuesday, November 30, 2010

NASI LEMAK TELUR PUYUH

Salam dan selamat pagi..dah sarapan ke belum, meh umah akk ada banyak ni nasi lemak. Nasi lemak resepi biasa je semua orang tau buat, cuma mungkin ada sikit perbezaan, mungkin ada yang suka pedas berapi n berasap telinga. Bagi akk n famili suka yang pedas2 manja je, lagi pun anak2 semua suka nasi lemak, jadi sambalnya tu akk kurangkan sikit kepedasannya.

Nasi lemak kali ini tak berkacang n berulamkan timun, cuma yang spesel sikit ada telur puyuh n drumet pedas ayamas je..sedap di gandingkan ngan nasi lemak ni. Jom sarapan :~

8 comments:

wahh.. walaupun gambar ni xberapa clear.. yg pastinya nampak sedap utk dimakan... siap ade telur puyuh lg tu..
 
banyaknya telur...
sbiji telur puyuh sama mcm mkn sbiji telur ayam,
jaga2 kolestrol tinggi..^_^
nmpak cedap
 
tak pernah makan telur puyuh, camna rasanya.
 
akak liza !! kesian kat wa. kecur air liur x bleh makan. telur puyuh tinggi kolestrol nya ... hu33
 
Salam Fizzo...tu la camera murahan,ambil gambar pun tak cantikkan....bila la nuff nk byk huhuhu
 
Salam Micah..ya ke sama tinggi kolestro telur puyuh sama ngan telur ayam..hhuuhuh..anak2 mmg suka ngan telur puyuh ni..tq ya micah
 
Salam seri bahasa..heheh tak pernah mkn ke...sedap bila cicah ngan kicap manis
 
Salam Chak...tak ape lah kalo tak boleh mkn tlur puyuh, baik jaga kesihatan tu yg penting
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...