Wednesday, September 7, 2011

AIDILFITRI 2011

Sekejap je masa  berlalu dah pun 9 syawal. Raya tahun 2011 ni tak berapa nak ceria, my abe kena kerja tahun ini. Gambar2 bersama famili pun tak sempurna mana, masing2 sibuk dengan anak2 masing2, maklumlah semua ada bby yang masih kecil. Tahun ini semua adik beradik akk balik, sayang pula tak sempat nak snap pic reramai.


Walaupun tak bergambar beria2, namun raya tetap raya juga. Raya ke tiga ada majlis kenduri kesyukuran atas perkahwinan adik akk , tinggal sorang lagilah yang belum berumah tangga, dan masih belajar lagi di Unimap. 





Amani laks di pagi raya tidur je, apa taknya pepagi hari dah bangun macam org nak sahur juga heheh, pagi2 dah tidur

bersama bonda tersayang di pagi syawal, pic snap kat dapu je

15 comments:

Assalam rosaliza..comel2 semuanya dihari raya.
amani dan cantik2 pakai baju kurung tidur dalam buai pulak dah..
 
Salam Kak Rosaliza..waaa meriahnyaa..seronok kan dpt kumpul rmai cani..Amani raya dlm buai je ke hikhikk

Selamat Hari Raya kak..:=)
 
selamat hari raya k.liza...
orang yg paling seronok masa raya sudah tentu bonda tercinta...betul tak..?
 
selamat hari raya maaf zahir batin kak ,saya pun tak beraya sangat pic pun tak snap sgt
 
Assallamualaikum kak Rosa..
Selamat hari raya dan maaf zahir batin ye kak.. Cnatik gambar dgn warna oren dan merah..
 
seronok dapat gambar ramai2 gini.... bila dikenang nanti, terasalah manisnya!
 
tomei2 blako model2 tu.. hehe.. tp sayang..xdapek nk amek gambo ngn semua..masing2 bz lk thn ni ngn dak tecik...
 
selamat hari raya kak rosaliza!! wah! sedondong buah kedondong gitew! dr anak sampai ke maknya...meriahnya beraya semua beradik...
 
seronok tgk keluarga akak ramai2 tu..meriah kn.wpun cik abe x dpt beraya sama thn nih..mesti syahdu jer kol cik abe pagi raya..hehe...
si kecik amani x meragam yer di pagi raya..zhariff tido gak masa kat umah famili sue tu,tp gi kejutkan dia nak ajak gamba sama.tu yg dia ngamuk tu.hehe..
ceria je semua di pagi raya..tumpang gembira melihatnya.. ;)
 
wah...!!!meriahnya...seronokkan kalau dapat brkumpul beramai2...
 
salam Aidilfitri buat Rosaliza sekeluarga ya..
 
salam Aidilfitri buat Rosaliza sekeluarga ya..
 
assalam kak rosa..dah tepek picas raya,yg kmi nyer gambo blurr jer..cam tak sesuai nak tayang..rugi lak rasanya
 
"salam syawal kak..maaf zahir batin..walau pun tak beria bergambar at least ada gak..saya ni langsung takde pun satu...gambar ank2 ngan ank2 buah ada sekeping dua jer..ntah ler mcm kurang sikit raya thn ni..."
 
Salam K.Rosaliza..adegan snap menyesnap mmg wajib ketika beraya...meriah sungguh tuh!ramai adik beradik pulang beraya...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...