Friday, September 16, 2011

MASJID..

Selamat bercuti buat semua dan selamat hari Malaysia. Gambar masjid ni sempat akk rakam masa majlis bertandang ke Ganu Kite, tapi byk yg terlepas
masjid di Jerteh

 Masjid Kuala Berang

Masjid di Felda Kerteh

Tengok gelap gulita...jap je hujan turun selebat2nya, masa ni kami adik beradik dah sampai 4 kereta,  terpaksa menunggu 2 van lagi ,sehinggalah hujan yg lebat hampir berhenti.

 Memang banyak kenagan bila buat rombongan ngan orang veteran, yang masing2 berlagak  macam tahu je nak kesini. Kami adik beradik ikut LPT cepat je sampai, sejam juga menunggu kat masjid ni. 

7 comments:

salam kak...mmg cntik2 kan msjid kt ganu ni...
 
cantik2 masjid kt cni...
 
assalam rosaliza..kalau ramai2 memang macam tu kan..semoga selamat semuanya..
 
Salam rosa...

wow, cantik masjid d felda kerteh tu..

Seronok rosa bertandang bersama rombongan..

Semoga selamat kembali :)
 
kak asal x lalu kat masjid dekat umah saya.. masjid hijau namanya.. cantik kot...
 
Bnyak berjalan luas pndangan kan.....mmng cantik masjid2 tu...
 
salam ziarah n follow..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...