Tuesday, September 6, 2011

PUTERI SYAZA AMANI - 11 BULAN

Alhamdulillah berjumpa lagi kita di dunia maya ini. Nampak gayanya para blogger semua masih sejuk untuk berblogging, maklumlah lam cuti2 gini, sama macam akk juga masih suam2 kuku nak update blog, hari ini pun macam terrrpaksa je n3, itu pun sebab tak mau miss n3 amani 11 bulan.


Amani sekarang dah ada gigi 6 batang 3 bawah n 3 atas, makin lasak n banyak akal fikiran untuk mengemas ruang tamu n bilik serta kain baju, semakin lasak dan semakin slim melim pun ya. Apa taknya kalo makan bubur nasi yang tak rasa apa2 tu macam nak muntah je dia telan. Masa puasa hari tu akk bagi makn bubur lambuk free laju je di telan.











nanti kalo ada masa akan di letak lagi pic amani kat sini.


fuhhhhh fuhhhh fuhhhh ku tiup agin kerajinan buat semua blogger agar angin kerajinan mengupdate kembali pulih seperti biasa...bila dah rajin tu, hembuskan kembali pada akk ya, terasa kesuraman di dunia maya ini...


11 comments:

Assalam rosa..sebulan je lagi setahun le umur amani..comel je dia dengan ikat rambut poko kelapa tu.
letak le gamabr amani pakai baju raya..baju kurung..
 
kursss semangat nak mendokong amani ni kak rosa...
 
assalam kak liza

fuh fuh fuhhh. ni tiup habuk bukan tiup semangat ... ha33

cute bila amani bertocang satu :D
 
badannya semangat cam dah setahun lebih..
..bln depan lehlah maknya buatkan kek besar tuk amani hehe
 
hai amani.. cuba senyum biar nampak gg sket. hehehe
 
As salam kak rosa, adik akak yg belum kawen dn masih study kat UniMap tu agak2nya kita kena belarok ke mana ye?
 
Amanii..alaa2..tomelnya dierrr..suke nengok dier anda toncet rambut tu..hehee..amani dah terer ngemas umah yer skrg..zhariff lak balik dr kmpung boleh lupa camne nak pakai walker..haha..takut dia naik atas tu.asyik jd kanggaru jelah..haihh..

amani dah banyak gg yerrr...zhariff baru nak kuar tp x kuar2 gak giginya tu haa...sama gak tak berapa nak makan bubur nasik.tp kalo bg nasik lembut kite lenyek2 tu nak pulak..cuma lepas demam ni selera x ok lg..cam nak termuntah2 lak.huhu..

miss u kak liza..baru jenjalan ni haa..tenet ni lak jap ok jap idak..dah la mmg lemau aje nak ngupdate..dah kena tiup ni..segar jap..pastu lemau balik..ekeke...kena panaskan dlm oven kejap laa nampak gaya nih bg x lemau
 
tomeinya dak amani ni..suka tengok gambo yg ikat toncang jambui nyoq hehehe kiut sgt
 
@Acik Erna
Assalam kak..tu lah sekejap je masa berlalu, amani gambar masa raya kurang sikit, pagi2 hari dia tidur, lps mandi n siap2 dia pun sibuklah ngatuk nak tido heheh.....suka je tgk budak kecil ikat rambut
 
@Cheq Sue

Nampak je bam2nya amani tu cheqsue, tapi tak antap mana pun heheh
 
@wachak

Umah akk ni dah takleh tiup, kena guna bulu ayam baru ilang habuk2 tu heheh....budak kecil semua nmpk cute je hehhe..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...