Sunday, September 11, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU- episod - 2

Kesinambungan dari majlis kawen, antara koleksi yang sempat di snap:~










dan ini lah kami2 jurufoto heheh... sebab tulah disetiap  blog ada je update tentang perkahwinan alla n azmi ini.


Episod seterusnya majlis bertandang ke Ganu kite 

9 comments:

Haha..gmbr den jd photographer pn ado..
 
hahaha..gambaq cheq pun ada gak kih3..
 
wah2 cheq tu pakai senapang gajah lerrr hehhe cantik penggantin tu kak
 
assalam rosa..cantik pengantinnya.
semoga berkekalan hingga hujung nyawa
 
Assalamualaikum Kak Rosliza...Selamat Pengantin Baru Semoga Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat...Ameen..

P/s:-
Terima kasih Kak Sudi ke Blog Lin...Masa Tu Anak Bujang Lin Ada Kat Rumah..Dia Yg Byk Tolong Buat Biskut Raya...

Maaf Zahir Batin Dari Lin Sekeluarga
 
alla ni adik akak yg bongsu ke ek?comel jer..makeup pun cantik..kamar pengantin pun vouge.hehe..
mesti akak sekeluarga bz je mana nak beraya mana nak majlis kawin lg.. tp mesti lg penting majlis kawin ahli keluarga ni kan.. ;)
Tahniah buat kak liza sbb dpt ahli keluarga baru..
 
selamat pengantin baru tuk adik akak..comel pengantinnya..org kel kata 'bara' skit kan..
 
Assalamualaikum kak...
Selamat Pengaantin baru utk adik akak yang jelite..moga kekal ke akhir hayat...

meriahnya boleh berkumpul adik beradik...
 
Sweet sangat pasangan pengantin.... :)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...