Friday, September 30, 2011

VERSATILE AWARD - DARI NANI N YANA

Assalam buat semua, pagi ni dapat award dari NANI, versatile award, Terima Kasih Cikgu Nani yang berada di Sabah nuuuu.... Dan akk dapat juga award ni dari YANA, Terima Kasih Yana kerana sudi bagi pada akk.


Biasalah award ni datang bersama setnya. Akk bab mengangkut award memang rajin sangat tapi bab tag tu payah sikit nak jawab, lagi satu alasan paling besar dak kecil Amani demam, batuk n selsema..kukuh betul alasan kakakmu ini nani. Nnt ada masa akk jwb ya



akk c n p dari rumah nani, apa yg nk kena buat tu :~



1. Thank and link back the person who gave you this award
(Ucapkan terima kasih dan link balik kepada orang yang beri award ini)

dah selesai 2. Share 7 things about yourself on the post
(Kongsi 7 perkara mengenai anda)


ari ni 3.10. amani dah pun sihat, cuma ingus tu ada lagi, batuk pun dh kurang, maka akk jawab serba ringkas tentang akk ya Nani n Yana


1. Suka masak, makan dan mencuba resipi baru, tapi tak pandai mana pun masak2 ni, untuk makan famili akk boleh la.
2. Dulu2 lepas SPM akk dpt temuduga maktab, ujian bertulis, tapi gagal, pas tu akk tak cuba lagi, sampai la ni akk menyesal, tak guna sijil tu sebaik mungkin.
3. Akk dok KL dari tahun 1990 , lepas STPM akk terus ke KL.Hinggalah ke hari ini, dah 21 tahun rupanya akk kat sini, dari bas mini warna warni, tambang 50sen lagi, KL tower pun xdak lagi, bestnya bila di kenang2kan
4. Percaya atau tidak akk hanya memakan bahagian dada ayam dan hati sahaja , seingat akk dari kecil lagi akk tak makan bahagian lain, tak tahu kenapa.
5. Masa akk kecil dulu, bonda akk ada cerita akk ikut sedara pergi kenduri, lepas balik tu akk muntah2, siasat punya siasat rupa2nya akk makan itik, agaknya tekak akk ni tak boleh nak telan itik, loya sampai ke rumah heheh
6. Minat menjahit baju serta menjahit manik2, dulu sebelum ada amani akk memang  menjahit manik pada semua lengan baju akk.
7. Suka pada kehijauan, keindahan alam semula jadi

3. Pass the award to fifteen bloggers that you think deserve it.
(Berikan kepada 15 bloggers yang anda rasa 
Rasanya dah ramai blogger yang mendapat award ni, kepada sesiapa yang sudi sila kan ambil dan gantung di rumah masing2 buat kenag2an

4. Lastly contact all the bloggers that you've picked for the award.
(Hubungi semua yang menerima)

Kalo ada masa akk buat
kerja siap pada 3.10 - 6.26pm

7 comments:

hahahha..kita boleh jawap tentang kita aje...yang kena cari lagi 15 tu..waduh..hehehe..
 
hahhahah...nak gelak jugak....task akhir tu memang susah betul la....
 
Alasan akak diterima 100% huhuu.. cian amani demam..damia br je baik dari demam..demam nak berjalan hehee..amani mkn ubat ek..br cepat sembuh :=)
 
alahai....budak comel tu demam ke...kesian pulak...mcm musim org demam pulak skrg...cepat2 sembuh ye, imani...kite kiv dlu..nanti kene siapkan jugak asgmnt ni tau! (gaya macam cikgu mengajar dalam kelas pulak) heheh...
 
assalam rosa..amani demam ke..
sian budak coel tu demam..demam nak cari akal kot tu rosa..nak berjalan ke.
 
Akak..amani demam ke?siannyer kat dierr..semoga amani cepat sembuh..makin slim laa nanti dia..dia mau x mkn ubat kak?kalo zhariff dia tutup mulut ketat2 susah betol nk bg ubat..huhu
 
wah, dp award! tahniah ... :)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...