Monday, January 23, 2012

HAPPY BIRTHDAY TO ME

Assalamualikum buat semua, bersiaran dari rumah ibu mertuaku. Hari ini merupakan hari ulang tahun ku, semakin tualah diri ini, semoga Allah sentiasa memberkati hidup ini dunia dan akhirat. Sekarang akk berada di kampung halaman tercinta. Terima kasih buat BIL pinjamkan lappynya untuk akk mengn3 di pagi ini. Cuaca di klate sangat panas, ingatkan dpt main hujan, rupanya teramat panas juga.

Terima kasih buat suamiku, adik2ku, Linapg, Ayunalisa, Egieazira, En Daun, Alla juga anak2ku dengan ucapan dan hadiah2 itu, terima kasih banyak2 adikku. Tahun ini merupakan tahun yang paling banyak dapat hadiah dan tersangat sahdu . Masa balik umah bonda akk, tak sangka pula adik akk Ayunalisa n Egie telah membuat sebiji kek untuk akk. Baru lah akk dapat rasa bila org membuat atau membeli kek untuk kita, tanpa kita duga. Malam tu sempatlah kami adik beradik makan kek. Gambar xdak la pulak, hheheh ya lah lappy pun pinjam kan.

p/s esok blk KL harap2 jln oklah, hari tu masa blk kg jem dari tol gombak sehingga lah lepas terowong genting sempah huhuhu, bosannnn.

20 comments:

wah...satu malaysia cuti meraikan besday akak...

semoga akak (dan keluarga) akan sentiasa bahagia, terus dalam lindungan rahmat Ilahi dan sukses dalam semua yang diceburi.

cepatnya dah nak balik kolumpo...saya aritu kena jugak jem sikit...semoga akak selamat sampai ya!
 
Happy Birthday dan semoga diberkati selalu
 
assalam kak liza

selamat menyambut ulang tahun kelahiran. semoga murah rezeki, dipanjangkan usia dan dipermudahkan segala urusan oleh Nya.
 
hepy besday semoga dimurahkan rezeki dan bahagia selalu...
 
selamat hari jadi kak..moga murah rezki dan hidup diberkati oleh Allah hingga ke akhir hayat..:)
 
assalam rosa..belum terlewat rasanya untuk akak ucapkan selamat hari lahir..semoga kehidupan rosa disampaing keluarga sentiasa bahagia dan dirahmati yang esa.
 
selamat hari lahir....semoga pnjang umur dan sntiasa dimurahkan rezeki...

Ohhhh..kelik kelate yer..lain kali sampai di Gm bagi hon dulu ya...boleh Mp tunggu di tepi jale...
 
As salam...rosa..hepi belated birthday my dear....sori akak tertinggal LRT la.....maklumla kat rumah susah skit nak on9....empat hari cuti...sibuk berjln2 sambil window sopping....
 
kak rosa,mintak maaf dah seminggu tak ngadap lappy..hepi belated bisday..moga akak tetap ceria selalu
 
Assalamualaikum kak...happy belated birthday..moga akak sentiasa sihat dan bahagia selalu...
terharu kan bila org ingat n celebrate birthday kita...sweet moment...simpan dlm ingatan je sis xde gmbr xpe..;))

lama bercuti blog sbb mood nak update sedingin cuaca kat sini kak...sejuk2 ni coldness, laziness, fatness sume ada..he he
 
apy birthday sis...selamat berkenalan yer..
 
happy birthday to you ya kak..
semuga dipanjangkan usia dimurahkan rezeki, berbahagia disamping keluarga tercinta..amin..
 
Happy belated birthday sekali lagi kak liza sayang... semoga akak sentiasa dimurahkan rezeki serta sihat sepanjang hayat.. mudah2an kita dapat dipertemukan satu hari nanti..aminnnn...
 
Nanti jgn lupa tayang kek besday akak hasil air tgn adik akak tu yer..hehe
 
Aik..camner komen sebelum yg atas ni leh ilang kak?huhuuu..
 
hapy birthday kak...panjang umur, murah rezeki dan semoga bahagia di samping keluarga...maaf lambat bagi wish..:D
 
Happy belatad birthday ye kak..hehehe...Cuti lama sangat sampai terlepas..
 
Assalamualaikum Kak Rosa...Happy Belated Birthday & semoga berbahagia selalu disamping keluarga tersayang, dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki..Amin

Sorry la lambat wish sebab arini baru online..Alaaa...kak Rosa jawap teka masakan tu dh hampir betul la, tapi nape letak 2-3 jawapan, kalau terus bagi perut lembu panjang tu tentu jadi pemenang tau...Xpe la lenkali kita buat lg teka teki yea... :))
 
happy belated besday..semoga ceria2 selalu..dah ketinggalan ketapi nih..
 
happy belated birthday kak! semoga sentiasa dirahmati Allah selalu hendaknya..amin:)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...