Friday, February 24, 2012

PEMILIHAN ATLIT HOKI 12 TH MSSWP

Pagi tadi sempat juga akk ke stadium hoki  jalan duta untuk tengok ulang lagi sekali tengok jerrr bukan main atau jadi pengadil ya heheh. Sebenarnya pagi tadi 24.2.12merupakan pemilihan atlit untuk pasukan hoki 12 tahun lelaki dan perempuan Majlis Sukan Sekolah-Sekolah Malaysia Wilayah Persekutuan ( MSSWP) tahun 2012.


SK Bukit Bandaraya telah menghantar 11 orang wakil 6 lelaki dan 5 perempuan untuk pemilihan. 7 orang dari sekolah ini  terpilih . Alhamdulillah Eqa salah seorang yang terpilih. Masa pemilihan tu semua pemain yg terpilih dari zon2 di KL ni, agak ramai juga, untuk pasukan hoki 18 orang. Suka sangat2 bila Eqa tersenarai juga.


Pasukan ini akan mengadakan perlawanan antara negeri2 di Malaysia, dan tahun ini bertempat di stadium KPM.





lepas ni dia n the gang akk ke kem untuk mengikuti latihan dan program yang di kendalikan oleh msswp, harap2 eqa  dan kawan2nya boleh terima keadaan di asrama atau kem nanti. Harap2 tahun ini KL akan menjadi juara lagi.


P/s petang esok akan ke stadium KPM lagi ada perlawanan persahabatan dengan Singapore. Emmm akk ni kalo ada lawan mesti nak tgk je 

6 comments:

assalam rosa..tahniah tok eqa..buat ibunya jugak
 
salam Rosa.TAHNIAH tuk eqa.Semoga berjaya dlm perlawanan tu nanti.Baik2 main jgn pukul kaki lak :D
 
wah,,tahniah eqa..mamanya bagi sokongan padu insya allah..dia boelh juara :-)
 
saya kan kak, dari budak sekolah sampai ke tua ni jangankan hoki, bola jaring pun tak reti nak main..

dak eqa tu mesti seronok kan...tahniah
 
congrats eqa
 
TAHNIAH eqa dan pasukan sekalian..bestnya mama eqa bagi sokongan padu masa dia main..tu yg tmbh semangat smpai menang tu..amani pun pasni mesti ikut jejak langkah kakaknya.hehe..suka tengok anak akak berjaya nih :)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...