Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, February 1, 2012

WW



Nampak tak.....

22 comments:

"salam,slmt pagi kak...eh,spesis apa tu...ulat ker...sekali tgk,mmg tak perasan,sbb sama jer ngan daun2.."
 
as-salam

npk cikgu..ulat bulu kat pokok daun kari( kalau tak salah pokok tu)
 
ulat bulu! xsuke! x suke! nyaris mati pokok limau purut tun kene serangan ulat bulu.
 
hehehehe..ulat bulu panjat pokok,pastu rosakkan daun..geliii nyerrkan...
 
As salam kak rosa,
Ramai yg kata ulat bulu tp ia bkn ulat bulu tp ulat beluncas. Ulat ni memang suka mkn daun dan pucuk pokok limau. Tak kira apa spesis limau, semua dimakannya.
 
salam Rosa...Geli lak negoknya.EEEEEIiii....
 
ulat bulu naik ke daun..hehe..geli dan geram..habis pokok kunyit, daun kari & limau purut sy dia kejekan...
 
Nampak Ulit... Ijo bebeno he he he tomei dia berpaut kat situ he he he
 
Eeiiiiiii!! tak nampak tak nampakkkkk... meremang tengkuk hakakkk... hehehe....
 
oooooooooooooooooooooooo tidak!!! tengok sekilas pandang aje, meremang bulu tengkuk...
 
main nyorok2..hehe
 
salam kak...ulatt?? hihih...meremang bulu tengkuk..hihih

maceh eh kak atas ucapan tahniah tu.. teruskan berblog, mana tau esok lusa giliran akak pulak.. :)insyaallah..same2 kite maju jaya ya..
 
itu bukan ke binatang yang menyamar macam daun tu ke huhu
 
sama kaler jer ngan daun..naik juling mata br nmpk ulat tu..
geli geleman rasanya
 
eeeeeee gelinya......tak snggup nak tengok....lebih suka tengok ular dari ulat....
 
ni yang e-na geliiiii....mmg x leh thn...tgk gmbr pun dah meremang bulu roma...klu e-na yg jumpa sure tepik dok igt...;p
 
tak suke! tak suke! tak suke! geliiiii
 
Semalam dah sampai tp x tertaip komen..hihi..
mula2 mmg x perasan..ingatkan akak nak tayang daun kari belakang umah ke..rupanya ada ulat ek kak...comelnyaa ulat tu! tu kalo amik gambar guna macro lens lawa sangat tu kak.. suka!suka!hehe..

p/s:wpun geli nengok binatang berkaki halus ni tp suka tengok 'kecantikan'nya dan cara penyamarannya..subhanallah.. :)
 
Eh!Ramai org komen kegelian rupanya kat ats ni..haha..x perasan lak ;P
 
berdiri bulu roma saya tengok binatang tu...
 
huhuhu ulat memang x suka ngan kamooo wahai cik u
 
assalam rosa..ingat kn tak de n3 baru..tah kenape pulak tak leuar kat bloglist.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...