Tuesday, June 19, 2012

ALBUM AMANI

Bertempat di MARDI  CH pada 5.5.2012, Amani dan aksinya:~














posing tah apa2...

12 comments:

hahaha..gambar yg last tu xleh tahan tul la...suma picas mata main jeling2 paku suma
 
budak tomey muke garang. hihih...paling tak tahan tengok mulut muncung dia tu. geremmmmm je rasa. agak2 kalau dia jumpa nani, dia takut tak? hihih
 
salam kak rosa...lama sungguh tak singgah sini ya... ni gambar akak kat ch aritu kan...masih ralat ni tak dapat jumpa..

amani ni sekali tengok macam anak sedara saya aje... geram!!
 
Salam Rosa..dah lama xtgk gambar budak comel ni.Bkn main tembam pp dia...:D
 
alolooo Amani tomei... serius nampak pandangan tu... macam ada yang difikirkannya tu ye....cayanggg Amani! Cubit sikit pipi nan montel tuuu
 
Gambar last tu mmg bergaya habiss..hahaha...lawak amani nih..comel sgt2!
Gmbr ke tujuh tu paling menarik..yg lelain tu kntrol ayu..kikiki.
Petah bkata yer amani..mcm yana dulu la ni..cepat petah..zhariff lambt sket..hehe..
 
assalam rosa..adui..geramnya..lama dah tk tengok gambar budak comel ni..dah besar dah..bru je rasanya baca n3 rosa bersalinkan amani.dah pandai jalan dan bergaya dia.
 
Assalam kak, singgah tgk budak comel tu..alahai dah besar rupanya amani yer.pandai berposing lak dia:)
 
seriusnya muka..
 
semalam datang nak nengok budak tomei
alahaii tenet nyer cam siput..kuar gambar satu ajer..rini dapat dah nengok..makin cun gitu...
 
Salam Kak Rosa..suka tgk pic amani..mcm2 gaya..paling suka yg last tuu..Damia xsuka org snap pic dia..kdg2 dia nk baling phone klu tgk org nak snap hihii..
 
kak seronok x p mardi? tentu seronokkan....tdo kat cottage dia lg seronok..pasni bln 9 dtg la mardi hq..ade MAHA....bleh jumpe...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...