Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 19, 2010

BUAH KUINI

Salam buat semua......emmm kenal tak ngan buah ini, tak kan tak kenalkan buah yang popular di malaysia ni, tapi buah jenis bermusim. Baunya fuhhhhhh memang mengacam habisss. Tak tertahan dengan godaan bauny akk pun beli la sekilo rm 4.00 ada la 5 biji. Isinya manis dan masam2 sikit.....sedap sangat. Tapi akk lagi suka bau dari isinya heheheh. Tapi pic ni tak keluarkan bau...kalau berbaukan best hehehehehh.

Warna isinya memang menarik.....yang lain tu belum masak lagi huhuhuh

5 comments:

Salam Rosa :)
Harga buah ni kurang lebih sama diSarawak, tapi saya tak beli, selalu anak lelaki saya kutip yang jatuh dari pokok2 dirumah kediaman nya untuk buah tangan bagi saya bila datang hujung minggu.
Betul tu, ada musim, tapi bila musim seluruh rumah bau semerbak he he...

p/s Saya nak follow rosa, sudi2 follow saya pulak ok?
Terima kasih :)
 
salam puan isah...kalo ada dua tiga biji pun semerbak je baunya..tapi saya suka sangat ngan bau buah kuini ni. TQ ya folo saya, n sy dh folo puan
 
kak liza, saye nk cite pasal buah kuini..mase pregnan ank no2,saye alah buah kuini..tak boleh bau langsung, nengok pun tak sukeee...benci sesangat la..muntah mcm nak terburai isi perut ni..padahal buah tu mmg kesukaan saye...kesian mak siap simpan buah tu kot2 saye mengidam katenye... buah kuini mmg jadi kenangan...
 
wahai kak rosa yang cantik jelita, seandainya buah kuinin ni saya boleh terbau dari umah akak kt blog ni, alamatnya....alamatnya..alamatnyaa kak rosa pun akan terbau jugak angin pus pusssss saya sekarang jua adanya wahai akak yg rupawan...mueheheheheh...bak bawak larik sebijik kuinin ya..mekasihhhh
 
bau kuini mmg kuat kn. igt dulu bawak pegi kelas sbb ape ntah. abes berbau 1 kelas :D
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...