Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Saturday, May 29, 2010

GORENG PISANG TANDUK

Salam dan selamat pagi buat semua, dah bf ke, sebenarnya goreng pisang ni akk buat untuk minum petang hari rabu lepas, memandangkan pagi ni belum ada idea nak msk apa2 lagi akk letak la n3 ni dulu. Sedap goreng pisang ni...walaupun akk guna tepung gandum je...krup krap krup krap tu tetap berbunyi...sampai anak akk pun pandang je masa akk kunyah tu...eh mama mkn apa bunyi2 tu heheheh. Resepi ni akk ambil rumah Hasue yang masih kepeningan lagi tu ........maaf sue akk pg selongkar dapur sue nak c n p resepi tak jumpa la pulak, ini akk ingat n terus buat la best sangat. Pas ni akk p kemas balik ya heheh :~

Akk guna tepung gandum,garam, gula, majerin, dan air....sukatan yg tepat nnt bila akk dpt c n p resepi baru akk tepek kat sini ya........Selamat bercuti buat semua

3 comments:

Salam, tak nmpk mcm pisang tanduk pn. Amik la dulu gmbr pisang tnduk yg blm digoreng tu br ada bukti..hehe..
 
salam adry....mmg sah dah pisang tanduk...akk potong menyerong kecil....emmmm manis bangat isi dia, kalo belah 2 takut tak muat kuali la pulak hahahah..tak pasal2 akk sorg je yg mkn heheh, tq ya
 
to b.adry...anggap je la gmbor pisang tnduk kt blog ezi hari 2...hahha...kt ctu dh ada gmbr pisang tnduk yg mggu sbelumnya...hahaha
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...