Thursday, May 13, 2010

HAPPY BIRTHDAY BABY

Salam dan selamat petang buat semua....pagi tadi sibuk sikit, ni dah siap makan, dan anak2 pun tengah bersiap2 untuk ke sekolah agama pula. Hari ini 13. 5. 2010, genaplah usia anak ku yang ke 5 tahun...Nur Syaza Adawiyah...hepi besday baby. Sebenarnya majlis makan2 akk buat hari ahad lalu bersama ngan hari ibu, tapi satu menu pun tak sempat nak updated. Hari ini akk buat kek coklat lembap kukus hana je....belum potong lagi....tengah menyejukkan diri dalam peti ais heheh. Gambar si baby nnt akk letak ya...ada kerja sikit lagi ni



 Pantang nampak kamera kalo mood baik mesti posing punya.

10 comments:

'"selamat hari lahir' Nur Syaza Adawiyah(sedap namanya..mesti orgnya sweet gitu).Doa acik atie semoga baby pjg umur,sihat selalu.jadi anak yg solehah,hormati orgtua & rajen2 belajar!!don't notti-notti tau...
 
hepy bday....
semoga allah lindunginye dari segala cabaran dan dugaan didunia ini dan semoga jadi anak yg solehah...
dah 5thn ye...minum susu lagi tak...dlm botol ke.. mcm ank anty ain tu...
 
hepi brthday addawiyah...baby jgn gdoh2 ngn ucu dh...baby dh bsar...hikhik..syg kmu...
 
salam kak liza,
Selamat hari jadi Nur Syaza Adawiyah. Moga cemerlang di dunia dan akhirat dan jadi anak yang solehah..amin.. :)
 
pndai dia posing...hehehe
 
happy birthday baby :) comel die..
 
Hepi besday Ada. Dh bsr pn ank sedara Uda ni. Jd ank yg baik2 dn x leh nkl2 ye. Ada posing mcm model tuuu...!!!!
 
Happy Besday,..baby..
 
Happy Besday baby.. semoga jadi anak yang solehah dan taat kepada mak ngan ayah yer..
 
hepi bday baby..smg pjg umr..mrh rzki..sntiasa dlindunginya..blaja rajin2..jgn nkal2..smlm xleh nk buka blog mama baby..tp dpt ckp ngn baby.ok dh..saaaaaayg baby..
p/s**mama buat kek pink x?hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...