Saturday, May 29, 2010

KUEW TEOW LADNA

Salam kembali semoga ceria dihari yang panas terik ini...dah siap2 masak untuk lunch ke,?. Pagi tadi akk masak kuew teow ladna versi senang n simple je...cara akk la tu. Akk guna kiub ayam je n letak sikit tepung jagung untuk memekatkan kuah dia. :~



Versi lupa nak letak limau...itu la akk ni hiasan2 selalu lupa je heheheh.....nama pun simle je kan

Kalau sapa2 yang belum makan lagi tu...sila la ambil ya...cuci mata pun jadi lah kan.

2 comments:

emmm ... simple2 cam ni pun sodap sis. nk lak tengah lapar ... hehehe
 
salam wachak...... akk masak2 yg simple2 je chak..tq ya..nasib baik tak ilang terus kan
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...