Sunday, August 15, 2010

BABY PUASA

Salam buat semua....inilah wajah anak kesayangan akk berusia 5 tahun, hari pertama dia puasa penuh, iaitu hari jumaat...masa ni dah kul 6.45pm dok asyik minta nak minum air kosong sikit je....kesian betul tgk, akk yang keletihan melayan dia..sampaikan pintu kedapur kena kunci...hehehehh tapi alhamdullilah berjaya juga dia berpuasa penuh hari tu, semalam pun puasa lagi tapi ok sikit. Mana taknya masa sahur dia hanya minum air milo je.......akk bukannya apa saja nak ajar dia puasa je...sebelum ni dia puasa sampai kul 12.30pm je......bila dia tgk seronok masa buka puasa tu dia pun semagat juga lah nak puasa. Setakat hari ni baby berjaya puasa penuh 2 hari. Hehehehe tengok mata baby yang bermata kuyu dan layu tak bermaya ni:~

Macam muka orang demam pun ada heheheh..tapi malam tu siap pergi terawih kat Masjid Wilayah lagi dia...tak penat pulak, lagi satu dia ni tak tido siang atau petang ,katanya tak ngatuk nak tido macam mana
ehheehh.

4 comments:

Olohhh...ciannya kat baby.Msti dh tak larat tu tp ok sbb dia ttp puasa penuh.Tahniah utk baby Ada..
 
lah lah lah syiannyer.. tulah melentur buluh biar dari rebung.. tapi terrer tu 5 thn dah blh pose penuh.. teruskan baby..ppsstt t minta mama belanja he he he
 
Salam en daun...alhamdulillah dpt gak la dia merasa posa penuh n nikmat berbuka tu hehehehh...tq ya uda bby ckp
 
Salam erma...dia bersemagat nak posa..akk lagi suka...bukannya dot apa pun cuma minta nak ais blended je hehehh...dia tgk abg2 n kakak2 dia buka posa tu yg bestnnya
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...