Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Monday, August 16, 2010

BUBUR LAMBUK MASJID JAMEK KG BARU

Salam dan selamat petng buat semua. Semalam, abe akk sempat pg beratur kat masjid jamek Kg Baru, biasanya setiap tahun mesti akk nak makan bubur lambuk masjid ni, rasanya lain sikit dari bubur2 lambuk yang lain. sebelum tu akk dah makan bubur lambuk tapi rasanya lain sikit...tak tau lah nape akk suka sangat dengan bubur lambuk ni, kalo di perhatikan warne bubur ni pun lain sikit ngan, kaler dia cam gelap sikit......terima kasih buat Masjid Jamek Kg Baru.....




Ini lah rupa bubur lambuk tu...tapi semangkuk ni pun akk tak abis juga hehehh...tapi sedap, kepada sesiapa yang pernah makan tentu tau rasanya yang sedap



6 comments:

dah lama x makan bubur lambuk nih.. teringin la pulak.. hehhe.. Akak tau x resepi nak buat nih.. ala kasi yg simple2 untuk org2 bujang... ekekek..
 
salam rosaliza..tiap tahun akak tengok kat tv..cerita bubur lambuk masjid kampong baru ni..tapi..belum pernah makan pun..
 
Salam yus....akk memang tak tau lagsung nak buat bubur lambuk ni....setakat asasnya tau la..beras santan dgg rempah..itu je la yg akk tau..nmpknya yus kena p beratur kat masjid la kalo teringin sangat nk mkn heheheh
 
Salam kak erna..bubur lambuk kg baru ni mmg lain dari yang lain dari segi rasa..saya kalo yg masjid lain tak berapa nak mkn heheh
 
Salam akk.. Teringin juga nak coba bubur ni. Agaknya pukul berapa kita nak start beratur kat sana?
 
Salam Kak..biasanya org start beratur lepas solat asar....pergi lah beratus...masih ada lagi sebelum habis ramadan
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...