Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, August 20, 2010

KELAPA PANDAN

Salam dan selamat pagi buat semua...pernah minum tak air kelapa pandan..akk selalu je tengok tak pernah beli pula. Hari rabu lepas cadangnya nak beli kelapa muda yang biasa je...memandangkan bulan puasa, cepat pulak habis kelapa yang rm 1.50 sebiji tu...jadi akk pun beli la kelapa pandan ni rm 2.00 sebiji. Memang sedap dan lain rasa air kelapa pandan ni..ptt la mahal sikit harganya. kepada sesiapa yang pernah minum air kelapa pandan ni tentu dapat membezakan. Jom tengok kelapa pandan akk:~

Ginilah rupa kelapa pandan.....kalo minum kat kedai akk rasa rm 3.50 ke 4.00.....aroma air tu mmg lain n harum je.....selamat menjalani ibadah puasa buat semua

2 comments:

belum pernah cuba tp ada kawan ckp memang sedap..berbau harum je kan!
 
Salam Zarin...akk pun first time minum tu..mmg bau harum n sedap je air kelapa tu
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...