Friday, August 13, 2010

NASI AYAM

Salam dan selamat pagi bat semua. Sedar tak sedar hari ini masuk hari ketiga kita berpuasa, sekejap je rasanya. Akk harap rakan2 dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna. Semalam akk masak nasi ayam...suka tgk anak2 makan. Anak2 akk ni time buka je mkn banyak sikit, tapi kalo time sahur ada yang tak makan nasi pun cuma roti goreng, telur masak separuh, kdg2 dia minta juga mee sedap. Akk pun sahur ngan nasi goreng je, tapi pelbagaikan nasi goreng la...baru ada selera sikit. Tahun ni lapar kurang tapi dahaga n panas je rasa badan...dugaan di bulan puasa. Kalo tahun2 dulu selalunya hujan je di petang hari, sampaikan nak merayap ke bazar ramadan pun terbantutkan. Jom la layan nasi ayam yang tak bermakeup ni.......


Nasi goreng sempoi je...janji anak2 suka



Inilah kawan2 nasi ayam......sup terrrlupa nak snap pic

8 comments:

salam akak menu yang selalu ader kat list erma.. bukan sajer syedap malah lengkap.. ader lauk, sayur, sup n sambal.. he he he syedap tu kak..
 
salam erma...senang sikitkan nak buat...lagi pun anak2 akk mmg suka mkn nasi ayam..akk lagi la suka...takyah pk byk2 apa nak msk kan. Tq erma
 
Salam kak..rindu kat akak lah..hehe. lama x buat nasik ayam ni..mintak kat akak jelah..kot2 ada lagi..hehee...semalam nak wat gak nasi ayam tp nak mkn ayam msk merah plak dah..huhu
 
salam rosaliza..sempat juga buat nasi ayam ye..akak pun rasa nak buat..tapi kena tunggu sabtu mingu..
anak2 akak pun makan nasi masa berbuka..kalau ada mee ke ape..lepas tarawikh baru dimakannya..
 
Salam sue....lama rasanya tak nampak sue dialam maya ni....akk buat ikut permintaan anak2....heeheh akk punya utk buka je..pas tu abisss heheh
 
Salam kak erna..kalo masak nasi ayam senang sikit. tak yah susah2 nk pk msk apa menu lagi..cukup ngan kwn2 dia je heheh...ank2 suka kita pun suka kak kan
 
menu berbuka sy hari ni nasi ayam jgk..adik2 suke sgt.pas terawih diorg smbng mkn lg..hehe
 
Copy paste ya! Chat box x nak kuar lak masa ops klik dinihari.. hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...