Thursday, August 5, 2010

PULUT INTI

Salam buat semua pembaca, pengujung, rakan2 di alam maya dan juga dialam yang nyata ini. Mood update blog lembap sikit mengikut perubahan cuaca semasa heheheh...Sekarang kul 1.13pm...hujan yang lebat turun diKL ini....tapi panas juga akk rasa. Pagi tadi sempat juga keluar sekejap membeli belah untuk persiapan raya n barangan baby sikit.

Hari Isnin lepas akk ada buat pulut inti, tekak ni kalo dah rasa nak makan memang tak boleh nak tahan2 dah..bahan2 pun semua ada...maka jadilah pulut inti versi akk. Jom la tgk gambar je...


Pulut inti Aqil punya

Inti kelapa..hajat hati kalo lebih inti nak buat kuih koci...rupanya habis sebelum sempat akk mengoci lagi heheh

8 comments:

sedap..sedap..

lama tak makan pulut inti..
 
Salam kak rosa,
Akk tanak ke kukus pulut tu? Kalo kukus lg best kn. Kat sini mmg takdak org jual pulut inti yg bkgs dlm daun pisang mcm kuih koci tu..
Huhuhu....
 
oic.. selalu jumpa pulut mkn ngan serunding.. ni inti manislah yer kak..boleh joinni...
 
Salam azmiezas...meh la umah akk kita mkn sama2 heheheh
 
Salam En Daun...akk kukus pulut tu...pulut inti mmg payah nak jumpakan, kalo time blk kg tu mmg byk sangat org jualkan..agaknya langkawi ork mkn ngan serunding kut pulut ni...tq ya en daun...minta daun pisang sikit heheheh
 
Salam erma....inti ni mmg manis la..mcm inti kuih koci tu..meh la umah akk kalo suka pulut inti.....
 
salam rosaliza..tengok gambar pulut inti ni..jadi teringin pulak..pulut ada..inti pun ada..jadi le nampaknya pagi esok ni..
 
Salam Kak erna ...macam mana projek pulut inti on ke...tq ya kak
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...