Monday, February 14, 2011

IKAN TAMBAN HALUS GORENG CILI

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Pernah makan tak ikan tamban halus gini. Sedap sangat bila di goreng garing bersama cili dan bawang merah. Hari tu masa balik kampung ada bonda akk bagi ikan tamban ni, bila dia tengok akk suka makan. Memang sedap sangat ikan tamban ni}~

Gini lah rupa ikan tamban halus tu, mcm ikan bilis je besar dia

Ikan tamban ni goreng sebagai lauk tambahan ngan daging kari ubi kemili tu

6 comments:

akak minta nasi panas sepinggan..sedap tu mkn ngan ikan tamban.ni mesti impot dr kampung
 
kalau makan ngan nasi panas2 ni..perghh..2 pinggan boleh jalan nih...hhehehe..
 
salam ziarah...sedapnye kak makan dengan nasi panas2kan...
 
lapar ni...x mkn lagi..bak mai sepinggan...
 
anta kat saya satu!!

http://www.contengcorner.com/2011/02/perls-sungai-petani-penang-perlis.html
 
Assalam kak...tak pernah mkn lagi ikan ni...mcm ikan bilis ke kak?...sedapnya...tapau ler skit..hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...