Saturday, July 30, 2011

SUPRISE

Assalamualaikum buat semua, bumi Kuala Lumpur di basahi hujan dari pagi lagi, terasa sejuknya macam kat Cameron masa panas , sejuk gak le. Pagi ni anak2 semua pergi kem solat bistari kat surau kawasan rumah akk ni, Amani pulak sedang lena diulit mimpi. Si baby Adda je duk main sorang diri


Suprise....memang suprise. Akk ni selalu keluar rumah waktu anak2 ke sekolah, akhir2 ni pun , nak cari barang puasa la, beli itu dan ini. Pada 25.7.11, ada orang lelaki  call....saya depan rumah awak ni, awak kat mana, eh sapa la pulak cari aku ni, eh sapa tu, saya ni org pos laju ada bungkusan untuk awak....huhuhu ingatkan sapa tadi, takut juga akk. Bila dia kata pos laju, terus paler akk ni teringat kat mama dak kecik tu.  Terima kasih banyak2 ya, semoga Allah murahkan lagi rezeki padanya, di berkati hidup dunia dan akhirat. Dia sangat baik hati, walaupun tak kenal dialam nyata, tapi kami selalu berhubung, dapat juga lah mendengar suaranya. 


Walaupun dia keberatan untuk akk buat n3 ni, tapi sebagai kenang2an akk minta izin juga dari dia yang baik ini, sayang dia....


sesuatu yang tak disangkakan
Amani teruja, belek2 yg tu, ambik yg lain ....tapi mama amani lagi teruja dapat mould yg cute miut itu
terima kasih yang tidak terhingga buat si dia dan familinya, yang sentiasa di ingatan akk...walaupun jauh di mata namun dekat di hati ini.


p/s  happy birthday buat adik akk Ayunalisa, semoga panjang umur dan murah rezeki. Selamat membakar dengan oven baru ya, jumpa raya nnt

10 comments:

wahhh..besh2..dpt surprise...kwn alam nyata ni pon..klu dpt yg btol2 ikhlas..sonok dpt b'kwn..smg prsahabatan kalian kekal wt selamanya...amiin..

## thanx 4 da wishes...hihi..kita bako2...
 
Ayunalisa... seronok sangat2 bila dapat suprise gitu, harap2 dapat la berkawan dgn dia sampai bila2, terima kasih ayu

kita bako kita bako, pakat2 bako ya, ajak kak linapg sekali bako hehehh
 
Bestnya K Rosa dapat surprise... ;D

Selamat Menyambut Ramadhan ..
 
assalam rosa..seronok dapat hadiah kan..bulan puasa nanti boleh guna apa yang hadiahkan tu..dah boleh jadi juadah berbuka puasa..
 
banakna dpt adiah...baik ati tul mama dak tecik tu yea..semoga murah rezeki dia..
 
mudah-mudahan murah rezeki orang tu ye Kak Rosa...
 
Assalamualaikum...

Tahniah! Dapat Hadiah...Alhamdulilah...
 
haha tau tau sapa pengirimnya.. smoga pengirim tu sentiasa dimurahkan rezeki kan..

wahh berbuka dgn menu laksa sarawak la lepas ni :)
 
seronoknya dapat surprise....kadang2 kwan di alam maya ni terasa dekat dihati walau tak prnah brjumpa...

p/s...Selamat Menjalani Ibadah Puasa...
 
semoga semakin murah rezeki akak sekeluarga..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...