Wednesday, December 21, 2011

WW


p/s tiket pergi balik ke padang besar dalam tangan,  tapi kami anak beranak kat rumah huwaaaaa..........

20 comments:

akak?apa dah jadi tu?napa ada tiket tp x boleh balik kak?blur sungguh ni x paham..maklum laa ujan lebat kat sini otak pun jadi lembap.hee
 
Salam Kak..cer citer...cer citer.....
 
@HaSue

Begini ceritanya sue......
ari isnin tu akk baru balik dari penang, kira rehat jap pagi selasa n cuci2 baju, mlm tu nak naik ketapi ke padang besar, tetiba pagi selalsa tu ada call dari kampung kata SIL akk masuk spital. Maka, malam tadi my abe blk kampung sorang, akk n anak2 duk KL. Hari ni SIl akk dah boleh kuar spital huwaaa, dia sakit dalam perut, rupanya kena sakit batu karang, tak apa lah semoga dia cepat sembuh. Begitu lah ceritanya sambil2 kesat air mata hehehhe ( belakon je tak nangis pun )
 
@Sue @ Nenie

Assalam Nenie,...takdir melebihi segalanya, apa yang kita rancangkan belum tentu menjadi kenyataan, huhu..anak2 frust la dah 3 tahun tak naik kereapi, diorang dah happy sangat2 n teruja nak naik kereapi alih2 tak jadi pula...apa nak buat
 
Alaahai, xde rezki. Nnti pegi lagi yek?

Btw nak tnya, ini purchase sendiri kt ktm or thru on9..? :)
 
Salam Sejahtera ...
Blog yang menarik ~~~
 
kesiannyer kak rosa.. xpe la, xde rezeki. len kali blh pergi lagi. ingatkan sbb banjir tengah jalan so xleh pegi.
 
mai naik ketapi ke CH la pulak kak...
 
kalau x,boleh mai cni kan kak...dh lama dah akak x mai belah perlis ni..
 
kalau x,boleh mai cni kan kak...dh lama dah akak x mai belah perlis ni..
 
alahai siannya...
Tak pelah kak..lain kali kalau ada rezeki boleh pergi ke sana...
 
assalam rosa..mungkin belum rezeki rosa lagi.insyaallah jika masa dan keadaan mengizinkan dah tentu rosa dapat pergi nanti..kita kan hanya merancang..
 
apa boleh buatlah.... tumpang hampa.
 
assalam..kite hanya merancang tp Allah menentukan segalanya.Nmpknya tadak rzk naik kete api pree ke Pdg Besaq.Nk kena pi Hatyai tuu hihihi..
 
Alaa..cianya..xpe lah kak xde rezeki lg..InsyaAllah..cuti sekolah akn dtg dpt lah naik ketapi..akak jgn nangis ekk hikhikk
 
jgn2 cideh2...lenkali leh pegi...:)
 
ooo..gitu ke kak..siannya..saspen gak bila ahli kuarga masuk spital kan..harap SIL akak cepat sembuh..

Sian gak anak2 frust tu kak..hehe...tapi takpe la,maybe ada hikmah sebaliknya kan..kot2 akan berlaku perkara buruk ke kalo pegi tarikh tu..kdg2 Allah lebih tahu yg terbaik utk kita..

btw,kitorg lg dasyat..x pernha naik ketapi.hihi
 
Nama tren tu, Senandung Langkawi tp akak dh berapa tahun tak sampai sini. Tu yg tak jadi naik tren tu..hehe..
 
Salam Kak..Takpelah..InsyaAllah len kali Allah bagi lagi rezeki dan kesempatan....Anggaplah ia satu dugaan....Iyalah kan, kalau jadi apa2 kat SIL lagi nyesal tak sudah nantikan....
 
aslmkm kak.. la... x jadi pgi rupanye.. nsb baik dan njoy sakan kt penang..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...