Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, May 1, 2013

WORDLESS WEDNESDAY - WW

Rumpai Laut

 Masa kering



Setelah di rendam satu malam
Selepas di masak bersamadaun pandan, hilang segala bau yg tak best tu.

TQ Ayunalisa bagi rumpai kat akk ya

Selamat bercuti buat semua

7 comments:

Pasni kompom gebu dan anjal hehehe...
wat kerabu sare' tokleh ko rumpai laut ni hihi
 
assalam Liza..akak je yang belum pcuba rumpai laut ni..tak rajin he he
 
awet muda pehni kak za..tapi letak daun pandan ok kan bau dia..zila penah rasa org bg test..xbau sangat
 
minum ngan air oren..boleh tahan gak la..
 
Selamat Hari pekerja Rosa...
mmmm.. belum pernah cuba makan ni, dengar kata molek & awet muda....
 
Salam rosa,sama la ngan k.erna...atie pon tak pernah cuba rumpai laut ni.
kakak ipar pon isi daun pandan..nak kasi hilangkn bau 'hanyir' tu...
 
terbaca komen lina pg tu.. akak pun rindu betul nk mkn kerabu saghe... aduhai.. menelan air liur dibuatnya...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...