Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Sunday, May 2, 2010

IKAN APA??????

Salam n selamat pagi buat semua rakan2 dialam maya ini...apa kbr semua...akk harap semuanya sihat sejahtera selalu di samping famili n tugasan masing2. Dah sarapan ke...akk ni belum lagi..tak tahu nak masak  apa lagi cuma untuk lunch nanti dah ada dalam paler ni nak masak ikan laut yang akk tunjuk ni.....Tapi masalahnya akk tak tahu apa nama ikan ni..ada sapa2 kenal tak ikan ni. Semalam biras akk ada bagi ikan yang di pancing oleh kawannya di laut, tapi dia pun tak kenal apa nama ikan ni. Akk rasa orang pulau tentu kenal ngan ikan ni kan maklum la dok kat pulau....En Daun kenal tak ngan ikan ni..tentu banyak kat langkawi. :~


Ini lah rupa ikannya...bentuk macam ikan kekek mak iloi iloi

Adakan ini ikan ayam..yang rasanya macam ayam?????

Badannya ada tahi lalat....Mungkin akk pernah jumpa atau makan tapi tak pernah tengok rupa yang sebenar, sbb kalo my abe pergi pasar dia selalu suruh org siangkan dulu..jadi rupa asal tak dapat dikenali  heheheh...

10 comments:

Hi Kak!!! hru??? missing U lorrr..

Akak, U've got some awards from me! Silakan ambik bila boleh ye...http://love2cook-msia.blogspot.com/2010/05/awards-and-cards-receiving-day.html
 
Salam kak rosa, yg ni ikan daun baru. Isi dia tak la byk sgt.
 
daun baru??mmg x penah dgr...hehehe
 
mesti sedap kalau masak singgang ikan ni
 
hai love...tq ya akk dh angkut n gantung dh
 
salam adry...ooo ikan daun ke tq ya info
 
salam ezzyra...heheheh tak ada jual kat kedai kut
 
salam nida....smlm akk goreng je. akk rasa pun kalo singga atau ketuk serai tentu sedap kan. tq nida
 
member sy org utara ckp ikan bebaru, atau tudung periuk.. dia ni pakar ikan tau
 
salam sari yusa....oh ya ke, mungkin ikan ni byk nama manjanya hehehe...ok tq bagi tau ya
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...