Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Saturday, June 12, 2010

RAMA - RAMA

salam ceria di pagi sabtu ni...cuaca pun ok je cerah cuaca.....pagi ni akk keluar untuk sidai kain...tiba2 terpandang seekor rama2 kat tepi dinding rumah akk...cantiknya. Jarang akk nampak rama2 sebesar ni di kawasan rumah akk..Jom laya gambar makhluk ciptaan ilahi ini...yang sangat unik dan comel sekali...akk nak abadikan gambar rama2 tu kat sini :~


Posisi asal rama2 duduk...kepala kebawah

Akk terbalikkan kamera kecil akk tu...palernya dah keatas...

Cantikkan....lain kali kalo ada rama2 yang besar n warna warni akan akk letak lagi pic dia heheh.

2 comments:

salam kak..kalo kat tmpt sue dipercayai rama2 ni bukan rama2 biasa..haha..menurut org2 tua rama2 ni ada 'tuan'nya..mcm2 jer kan..hehe...saiz rama2 ni besar dr rama2 biasa yg ada kat tmn2 bunga kan kak...
 
salam sue...rindu bangat lama sue menghilang...ya ke sue..akk selalu juga nampak rama yg besar mcm ni..tapi kt KL ni la baru first time..dia duduk je tepi pintu umah akk...akknya nak tunggu sue dtg umah akk kut. mmg besar rama2 ni...tgh hari sikit akk kuar dh hilang terbang kemana tah.....
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...