Saturday, August 14, 2010

PUDING ROTI MARBLE ~ HANA

Salam dan selamat berpuasa buat semua....Semalam akk buat puding roti marble hana...kali buat marble ngan koko + milo...anak2 mmg suka bangat. terima Kasih buat Hana dia atas resepi yang sedap ini..... tapi cam biasa la la bab memarble ni mmg la akk selalu gagal je hehehh...apa2 pun mmg sedap dan senang membuatnya:~


Terrima kasih banyak2 buat HANA ya. Untuk resepinya ada di SINI

Di kesempatan ini akk ingin mengucapkan Takziah buat keluarga Linapg diatas kembalinya kerahmatullah bapa mertuanya tersayang awal pagi tadi....semoga rohnya di cucuri rahmat ......amin.

12 comments:

akakkk..nak pudingg..sue tukar ngan bingka cheese nih..letak atas meja akak ehh..hehe
 
salam rosalia..ingat ada resepi tadi..kenalah akak menjengah rumah hana ni..nak cari resepi..bulan puasa ni..sejokkan dulu..mesti sedap kan..
 
mmg tak jemu puding nih
 
Salam kak liza,
Aduh kak.. puding marble ni. Memang tak jemu makan ni. Sejuk2 sungguh menggoda. ;)
 
Takziah buat kak linapg atas pemergian ayah mertua. Moga roh arwah ditempatkan di kalangan para solihin..
 
Salam sue....wah puding cis sue lagiiiii ngacam...emmm sedapnya...rindu kat sue
 
Salam kak erna...resepinya dh ada tapi kat label puding heheheh...belum sempat letak resepi kat sini. Tq ya kak
 
Salam izah..mmg betul puding ni tak pernah jemu buat n mkn...lebih2 lagi ank2 semua suka
 
Salam indah...lagi sejuk lagiii sedap puding ni kan...tq ya indah...msk pun senang je
 
Salam indah...terima kasih bagi pihak keluarg Linapg ya....
 
emm sedap tu. nk lak bila makan masa berbuka. sejuk jer tekak. cam ayaq terjun tu bila lalu kat tekak ... hehehe
 
Salam chak...emmm lebih2 lagi tgk time panas terik...fuhhh terasa nyaman n sejuk je...masa tu tgk apa je sedap semua kan hehehhh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...