Tuesday, February 15, 2011

KUIH KETAYAP

Jom minum petang.......

Menu menu petang beberapa hari yang lalu. akk ni tak sempat nak letak n3 yang panas2, esok atau beberapa hari kemudian baru dapat letak n3.

Kalo nak nak resipi yang simple KLIK ya.

9 comments:

sedapnyaaaaaaaaaa...nk sikettt...
 
assalam rosaliza..sedapnya..akak pun suka.tapi kalau akak buat tak boleh nak letak gambar disini..malu..gulungan tak pernah cantik..tak sama besar..tak de seni..
 
Salam maulidur rasul kak sukeee ngan ketayap dah lama tak buat
 
}~ Assalam Keli...amik la kalo nak rasa heheh tapi kena tukar ngan keli la heheh
 
Assalam Kak Erna, saya pun mana ada seni mcm org lain kak, main gulung je, lipat tepi2 dulu baru gulung heheh. Anak2 saya suka ngan kuih ni
 
Assalam Chik Mimi...menu umah mimi lagi best, akk buat kuih2 yang simple2 je, senag dimasak cepat di mkn heheh
 
lapar..... :(
 
}~ Mizi..mkn2 heheh
 
kak... ehem2.. nama saya mizi bukan miza... kak dah silap tulis nama kat komen di belog saya... :(

http://www.contengcorner.com/2011/02/doa-buat-rusuk-kiri-ku.html
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...