Tuesday, August 23, 2011

ICE BLANDER COKLAT

Boleh dikatakan selang sehari akk buat es blander ni. Hari tu tengok rumah HASUE pic pop ice tu, pas tu akk pg cari kat pasar, dan terjumpalah beranika rasa . Tapi akk pilih yang coklat je, lain kali nak beli berlainan perisa pulak.


es blander kesukaan anak2
beginilah rupa pop ice tu...murah sangat beli banyak2 gini

6 comments:

perghh aiskrim.. ais blended coklat... sangat tergoda :D
 
assalam rosa..beli kat mana tu..teringin jugak nak buat.
 
assalam kak liza

mesti wa terjebak jga lepas ni ngan pop ice es blended tu ... ha33
 
sedapnya...beli kat mana pop ice tuh?
 
konfem sy tak pernah jumpa mende alah ni...kt mane la nak cari kt sabah ni...
 
Mana nk beli serbuk utk ice blanded
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...