Thursday, December 22, 2011

HOKI DI USM PENANG

Selamat malam buat semua, pada jumaat lepas akk n famili ke Usm Penang, kali ini ada perlawanan hoki disini. Peyertaan tahun ini agak banyak iaitu lebih kurang 54 buah pasukan. Ada juga dari negara Thailand dan Korea. 


Jom tengok gambar kenang2an disana:~


kumpulan Girl A






hari kedua hoki, ada Nisa anak Linapg


Perlawan di USM ni tak dapat ke separuh akhir pun, sempat lawan hari sabtu 1 game je, pas tu seri, kena panalti, kalah terus out....


Seronok juga jadi penonton setia ni, main jauh2 pun sanggup gak pergi tengok.  Sambil menyelam minum air...pas ni joomm pesta

8 comments:

"amboi sambil meyelam minum air pulak yer..ok lah tu lagi pun tgh musim cuti2 sekolah ni kan...tgk ank akak tu teringat ms sy keja kilang ms tgh tunggu result spm dulu...ada gak join team hoki...seronok jenjalan jer,main ntah ke mana..hahaha.."
 
Anak akak main hoki ya???? jauh pun tak pelah kan...bagi sokongan pada anak..lepas tu boleh jalan2 kat sana..sambil mnyelam minum air..tapi jgn sampai lemas tau!!! hihihi..
 
Assalam kak,wah rajinnyer akak eks ikut anak akak smp sini,xper kak,tiup semangat kan,ala kalah menang letak tepi kak,yg pnting enjoy..Psttt sy pon xp pesta dah 2taun kak,malas sungguh ngan ank2 kecik nih..
 
wah akak ghajennya smpi ke sini main hoki
 
terer betol iqa ni ye...bgga ucu...hehe...along n angah ke mana plak?
 
eqa aktif dlm hoki mcm mak lang dia..leh g jenjalan kt penang kn..ade sb musabab gk..hihih
 
Takpe Eqa xdapat masuk semi final pun, bleh pi pesta n mandi laut kan kih3..sambil menyelam sambil minum air.Cam budak tecik 2org tuh dok terai air laut..
 
nsb baik iqa lawan bln12.. dpt g pesta..hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...