Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Monday, June 6, 2011

PUTERI SYAZA AMANI - 8 BULAN

Assalamualikum dan selamat pagi buat semua, semoga ceria dan sihat2 sokmo ya.

Sekejap je masa berlalu, Amani pun dah masuk 8 bulan hari ini, gigi pun dah ada 2 batang, kalo mengikut abg2 n kakak2nya gigi tumbuh cepat dalam masa 4 bulan dah tumbuh, dia lambat pulak, sekarang ni tengah nak merangkak pulak, dan mulutnya makin bising membebel..







4.6, baru sampai kat kampung

12 comments:

kak liza..sama baya dengan iman ziey..tapi xboleh duduk lagi,,merangkak baru nak atur step...hehehe...
 
assalam rosaliza..cepat je rasanya amani membesar..dah lapan bulan..
tak lama lagi sibuk la dia menolong ibu didapur tu..
 
Geramnyaaaaa tgk pp Amani..rasa nk gomoi2..hikhik
 
ehh ada baby kecik ke...laaa bestnya main2 ngan baby kan...saya neh yang kecik pn dah 14 thn...arap belek anak sedara je laa
 
Salam Kak Liza..

Pipi dia macam kuih pau lah... grrrr, aunty geget kang..:)
 
alalalalalalla...ketam gigi ajelah aunty bila tengok amani..geram betul tengok pipi mu itu!!!
 
wahhh..ni mesti guna kamera baru ni..jelas je muka tembam amani ni haa..geram laa tengok..nak cubit2 pp dier..hihi..

amani mesti dah laju merangkak ekk..zhariff baru nak niarap,tp dah pandai duduk..haha..
 
amboi geramnya tengok amani ni..pic paling atas tu tip top la...pandai dah tu gn kamera baru..
 
sonoknya ada anak kecik....mmmuaaahhh
 
salam ziarah..kiut je bby
 
comelnyer... :)
 
alololo..montelnya..geremmmm
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...