Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Sunday, July 3, 2011

KEK PISANG / APAM PISANG

Kek pisang yang sangat senang dan sedaap rasanya, kalo tak ada oven boleh dikukus tapi menjadi apam pisang la pulak, bukan kek pisag kukus. Akk guna resipi HASUE juga untuk buat kek ni. Kalo nak resipi sila KLIK2 DI SINI YA



elok je kejadian kek ni

11 comments:

kek pisang fevret saya kak.. sedapnyeeeeeee
 
}~ Freaky...heheh amik lah kalo nak rasa, nak suruh mak buat pun ok gak, resipinya simple je
 
senang nak buat senang nak ingat kan kak..hehe..akak tau x pisang yg kulitnya hitam2 sket tu?saiz cam pisang emas gak besa sket laa..kalo guna pisang tu apam yg dikukus nampak jelas urat2 dier..cantik..akak guna pisang apa ye?nampak lembap n lembut..terasa2 lak kelembutannya..xde stok pisang ni
 
kek pisang...tak lapuk dek hujan...tak lekang dek panas..sentiasa diingati sepanjang zaman...chewah! heheh...sedap2!
 
sedap kek pisang xjemu mkn..umah akak ni selalu ada pisang.kalau kat penang ni beli pisang berangan jerr
 
a'kum kak...saya suka sgt dgn kek pisang...suka buat kek pisang goreng resepi hasue....:)
 
assalam rosaliza..lepas ni kena buat kek pisang pulak..
kalau kita guna pisang nangka..kek nya nampak kuning kan
 
Bila kreatif...mcm2 boleh buat kan ...boleh jadi kek pisang....boleh jadi apam pisang...cupcake pisang...muffin pisang...Roti Pisang...byknya...macam2 ada...memang sedapkan...
 
Assalam Kak Rosaliza,
malam tadi Amie angan2 nak buat kek pisang pagi ni sebab tengok banyak pisang ranum takde sape usik, bila nak siapkan bahan...tengok pisang tinggal 2 biji je...heheh tak jadi buat, datang dapur kakak ada pulak kek pisang...huhuhu...kesat liur nih...
 
assalam kak sihat ke wah cantik je kejadian kek pisang akak tu
 
kak rosa..kerana kejadian nya yg cantik itulah..mengoda orang ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...