Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, November 23, 2011

~ WW~

10 comments:

comelnyer dia dok sangkut tengkok kat dalam tu ... har33
 
bila besar nnti, muatlah baju tu...mmng comel dan cute.....
 
@wachak

itu la dok geram je tgk org lepas sorang2 posing, akk pun sangkut gak la dia hehehe
 
@MulutPayau

xtau la ada ke lagi baju tu kat situ, la ni dah lain sangat dah. heheh tapi pic gelap tak cukup cahaya
 
amboi comeynya angkasawan cilik Mesia...
 
comelnya angkasawan kita!
 
alahai Amani ,geramnya tengok insyaAllah satu hari nnti kan Lina
 
hehehe...cumelnyaaaaaaaaaa!~ kat ne ni kak? mmg cute dak kecit ni.. hehe..da pandai jalan ke kak? dhira dapndai jln tp x selera makan... tgh nak aktifkan, mmg gitula... hehe
 
comelnya amani ke tu..
 
comel! heheh...nampak besar je topinya tu...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...