Monday, July 30, 2012

AMANI PUASA

Ya la sangat puasa tu....Assalamaulaikum buat semua. Amani puasa ??? Eh mana ada saje je, nak cerita pasal budak Puteri Amani ni yg akan masuk 2 tahun pada bulan 10 nnt. Sebenarnya amani sejak dari awal puasa lagi tak mau mkn,hanya minum susu dan air saje. Tapi bila time buka, mkn itu ini, walaupun sikit . Agaknya dia pun terasa sama puasa. 


ok lah nak gosok basuk jap. nnt anak2  n my abe pakai baju tak bergosok pulak

13 comments:

Dia dah mula praktik tu akak...
 
hihii..mcm damia jgk..asyik minum susu jer..tgu nak makan dgn ayah time bebuka..dia pun rs seronok time bebuka..mcm2 ada atas meja ^^
 
Dia ada keinginan nak puasa tu, takpelah kalau dia taknak makan asalkan tak menjejaskan kesihatan dia.
 
hmm, bdk2 mmang camtu, dia rase gnjil kalo dia mkn sdangkn org lain x mkn. tp susu / air memang x bleh tinggal, lg2 musim panas camni. nnti mase buka dia la paling sronok..tengok adik bradik mkn ngn brselera kn..hehe..
 
alolo....comeynye gambar Amani ni. betul2 cam org puasa penatnye.
 
alahaiii ciannye tengok dia, letihnye puase
 
salam..
ank sy yg kecik ni pun(6 thn)on off puasa dia..kejap nak bgn sahur..sok x nak plk..tp dia puasa hari2 kat sekolah katanye..ye la,mmg peel dia x suka mkn mknan kat sekolah..puasa lah tu..blk je 12.30 dah mintak susu..hehe
 
alolo..comeynya...maisarah pun sama xdak selera makan, time buka posa baru makan nasi
 
ciannya tengok amani tu..betul2 macam orng puasa....
 
Assalamualaikum Rosa Cayang,
Amani ni betul2 puasa ke? ciannya..letih lesu nampaknya...
 
iya2 jer muka amani cam org puasa.hehe..x best kot mkn sorg2 kan amani cyg..meh aunty gomoll..
Amani masih nyusu bdn kn kak?
 
ololooooo..muko ore poso..sedih jah..buat chik wana nk culik jah.
 
Alalaa...awat la monyok je Amani tu? tp gambo ni cantik laa..fotogenik gitew! nasib baik jauh kalau tak dah lama kena gomol dgn macik ni tau..hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...