Thursday, July 12, 2012

BINGKISAN DARI DESA BUAT TATAPAN - EN DAUN

30.5.12 cuti sekolah baru2 ni akk sempat blk kampung selama seminggu. Bingkisan ini khas buat tatapan adik2ku. 


 Ain dan Nabila, dh besar mereka ( anak arwah abe sulungku )
 Amani panggil aman, suka bergayut kat palang besi utk letak generasi kedua

 model lepas bangun tido, 

 labu air di tepi pagar sebelah rumah 
pokok anggur yg semakin besar n merimbun..buah tara. Dah beralih ke tepi kolam.


jom ar adik2 ku sekelian kita balik kampung. Esok malam 13.7.12, insyallah akk n famili blk kampung lagi. Jom la LINAPG kita blk sama2 cuti sabtu ahad je

10 comments:

Bestkan balik kg...kg di mna nie kak?
 
wah...bestnya dapat kelik kg....
Banyaknya pokok bunga di laman..seronok tengok....
 
As salam kak rosa,
Best la sbb tak susah pyh nk blik kg. Naik keta dh blh smp smp rumah kat kg. Kitorg ni kena naik mcm2 br blh smpai. Wlpn byk makeover dh dibuat utk landskap rmh tp pagar dn replika btg kayu tu masih kekal. Satu yg musykil ttg logo 1Malaysia tu. Adakah ia sesuatu yg mesti ada di setiap rmh? Dan plg jd tanda tanya, awatnya nombor satu(1) tu terbalik kuang?? Sapo yg buat logo tu? Takkan tak tau nmbr tu terbalik mcm tgk dlm cermin...
 
seronoknya org ada kampong:-)
 
balik kampung kak?seronoknya,,,nak ikut,,
 
assallam rosa..guna blog je ajak adik2 balik kampung ye he he.
kalau balik ramai2 bestkan..akak dah tk de rumah nak dituju dah..rumah dah tinggl
 
Selamat balik kampung Rosa... labu air tu cantiklah pulak, macam labu sayong!
 
Assalamualaikum kak Rosa,dtg nk nyibuk jugak ni..tumpang seronok tengok kampung org, bestnya suasana kat sana..:))
 
cantik pokok2 tu. siap ada anggur, labu lagi...bestnye!
 
salam ros.bunga-bungaan yang indah...subahanallah.
cantiknya siap dicat lagi.kalau di felda saya, ada juga haritu tengok diorang sibuk cat.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...