Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, July 11, 2012

WORDLESS WEDNESDAY

Tak lekang dek panas...tak lapuk dek hujan....dari dulu kini dan selamanya dihati



Dak Amani pun sukee

8 comments:

Salam, Kak Embun.. hehe..

Hari Guru tuari, inilah biskut yang masukkan dalam botol untuk hadiah cikgu2 anak saya. Teruja cikgu2.. teringat zaman kecil, hehe
 
teringat zaman budak-budak dulu bila tgk biskut nie...

salam kenal yer... :)
 
Saya panggil biskut butang.Dulu2 selalu makan...tang gula warna warni tu gigit dulu.
 
As salam kak rosa,
Kat sini ada satu kedai yg jual biskut ni. Org sini panggil dan letak nama kat bungkusan, Biskut Biji Asam.
 
salam rindu liza..amboi lamanye x tanya kabar liza..moga sihat selalu ye..wah kita pun suker banget biskut bunga nih..boleh abih setengah bungkus sekali makan..hahaha!
 
rindu dengan biskut ni....suke sangat makan.
 
Assalamualaikum kak Rosa...biskut ni dah lama tak jumpa, sy panggil biskut bunga bintang..x kisah le apa pun namanya janji sendiri faham..hehe..teringat zaman kecik2, sygnya anak2 tak merasa pulak nak mknnya sbb dah xde jumpa dah kat kedai..huhu
 
kayna pun suka... anak2 pun,... heheh.. dahlaa kalerful..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...