Sunday, March 6, 2011

SELAMAT HARI LAHIR MUHAMMAD AMIRUL IRFAN

6.3. 1998, lahirlah putera akk yang kedua, Muhammad Amirul Irfan nama diberi, seorang anak yang keras hati tetapi baik hati dan selaalu ringan tulang menolong akk menjaga adik kecilnya.


Selamat hari lahir buat Angah, semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat.








Hari ini juga genaplah Amani 5 bulan...menirap pun dah laju..Ada masa akk letak gambar lagi ya, sibuk sikit hari ni


Amani 5 bulan 6.3.2011..tarik lahirnya sama ngan angah 6hb

26 comments:

hepy befdayy.. semoga die panjang umo n murah rezeki
 
happy birthday to amirul irfan....semoga menjadi anak yang baik dan membanggakan ibu & bapa...amin.
chubbynya Amani...nampak comel jer ngan pipi bulat tu....geram tul..hehe
 
hepi besday wat angah.smoga menjadi anak yg soleh dan berjaya dalam hidup..jgn nakal2 tau
 
happy bday angah!!...alahai...bulatnya amani...
 
hepi besday buat Angah..didoakan menjadi anak yang soleh juga...
 
}~ Freaky..tqtq freaky atas doa dan ucapan itu
 
}~ Nieza...terima kasih Nieza, harap2 begitulah, amin..nieza ni suka budak kecil ni
 
}~ Linapg..tq maklang..nakal gak sikit2 heheh, biasalah ikut angin huhuu
 
}~ Ezzyra..tq ucu..amani makin bolat heheh
 
}~ Muzhirah..mekasih ya, amin
 
Assallam rosaliza..
happy birthday buat angah..
 
}~ Kak erna..sihat ke kek..terima kasih atas ucapan itu kak
 
kiut nyerr! Selamat Hari Jadi kpd baby kesayangan Rosa ni :)
 
}~ Puan Isan..tq puan
 
happy birthday buat amirul..wah2 dah besa n tinggi anak akak nih...ni laa yang rajin tolong akak ekkk...smg menjadi anak soleh dunia akhirat..dapat hadiah apa tuuu?hehe

amaniiiii..perghh!bolatnya pp mu amani,aunty gewamm!

*sampai awal dah tadi kak..tp tenet nih bengong lak arini..huhu..
 
}~ HaSue..tqtq Sue..sekarang dah sama tinggi ngan akk, jap je rasa dh besar. g ni bab picit pun rajin, tapi pesen keras sikit yang ni, hati baik n penyanyang..hadiah biasa2 je sue.

Tenet akk pun slow sikit hari ni. Terima kasih ya sue
 
hepi besday angah...
jgn nakal2..
jadi abg yg baik,hehe
 
}~ Alla...tq achik..insyallah. mekasih
 
As salam kak..Selamat UlangTahun tuk
Muhammad Amirul Irfan ...semoga pjg umur,rajen2 belajar & semoga jadi anak yg soleh
 
}~ Azatiesayang...assalam atie..mekasih atas ucapan yang amat bermakna buat empunya diri..amin, mudah2an
 
untung akak ade anak yg baik. nuyen follow akak ye.. hihi :)
 
Selamat ulang tahun kelahiran buat Amirul.. semoga menjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat..ameeennn


p/s: Kak Liza.. tolong gigitkan pipi Amani ek.. geramnya Nida tengok... grrrrr.. :)
 
saya terlewat satu hari la kan nak ucap ni... kakakaka.. apa pun dia anak kedua kan?? wah!!! kami satu geng.. hahahaha mesti perangai kami sama.. hahahaha apa pun selamaaaatt hari laaahirrr...

http://www.contengcorner.com/2011/03/tag-aku-dan-kita.html
 
}~ Nuyen...alhamdulillah nuyen, suka sangat, tapi degil pun ada juga heheh
 
}~ Nida...amin tq nida...amani asyik kena gomol je hehhe
 
}~ Mizi..terlewat tak apa mizi, janji ada juga ingatan dan ucapan..anak no 2 juga ke..heheh akk pun tau lah mcm mana pergainya mesti lebih kurang juga heheh..akk pun anak no 2 juga hahah
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...