Tuesday, August 28, 2012

AIDIL FITRI 2012



Assalamualaikum buat semua....kami balik kampung pada mlm jumaat lepas solat tarawih lebih kurang pukul 10.30pm,alhamdulillah  perjalanan lancar cuma selepas benta ada sekatan JPJ kat situ banyak kereta tapi bergerak. Akk bawa banyak bekalan makanan . Kami sampai di Gua Musang sekitar kul 4 pagi, kebanyakan kedai kehabisan makanan, dan tengah tunggu nasi masak, anak2 oder mee goreng, yg oder maggie sup sampai kesudah tak sampai2. Akk minum je. Kami solat subuh di masjid Gua Musang dan meneruskan perjalanan lebih kurang kul 6.30 lebih. Kami menggunakan jalan Gua musang - jelawang- dabong- jeli - tanah merah lebih kurang 2jam setengah.Alhamdulillah sepanjang perjalanan raya kali ini tiada satu pun kemalangan .

Nak juga tayang gambar raya yg tak seberapa ini untuk kenang2an. Tahun ini giliran akk beraya di rumah Abe, lepas sembahyang raya baru blk rumah bonda akk kejap.



 famili besarku

 Sebahagian dari famili my abe, 2 famili belum sampai lagi masa ni
 Baby adda, amani n fatini, sepupu sebelah my abe
Gambar cilok dari FB Alla, satu2nya gambar raya masa kat rumah bonda, kami adik beradik tak sempat posing, akk n lina pg beraya di rumah MIL masing, bila dh ptg2 mood bergambar pun kelaut. Anak2ku bersama Ucu mereka

 Amani dan maisarah
 Adda bersama Nabilla
 Bersama sepupu sepapat sebelah akk
 Dak Maisarah, yg kini berada di hospital mutiara penang, cepat sembuh ya
Masa balik hari tu lalu ikut CH, sejuk2 pun mkn eskrem

Perjalanan balik ke KL pun lancar cuma banyak rehat je, sbb mengantuk dan penat


16 comments:

salam aidifitri kak liza, seronok kumpul ramai2 ye.
 
Salam Aidilfitri...

Tahun ni giliran cik abe ye? heee... saya pulak giliran rumah mak... mcm tulah tiap2 tahun bergilir2... seronok berkumpul ramai2 kan...
 
As salam kak rosa,
Bestnya dpt kumpul ramai2. Tu yg meriah bila blik beraya kat kg tercinta. Muka nabilla tu sama mcm ucu dia masa kecik2.

Gmbr raya kitog tak smpt nk amek. Hari raya kena keja..huhu.. Smpt amek dua keping je. Tu gmbr darwisy pakai baju melayu tp seluar tak pakai lagi..hehe..
 
assalam rosa..yang seronoknya cuti raya sebab dapat berkumpul adik beradik kan rosa..comelny amani pakai baju kurung..
yang mahalnya botol tetap ada ditangan he he..
rosa..maisah keanpa masuk hospital
 
selamat hari raya kak liza... amboii... sedondon gitu... meriahhh.. :) .. tak buat open house ker kak... :))))
 
Selamat Hari Raya Kak Liza.....maaf zahir batin.....minta halal resepi2 yg saya intai dirumah kak liza ni yer....
 
http://marinamasdar.blogspot.com
salam aidilfitri kak rosa, cantiknya sedondon gitu, merah lagi...ihihihi
 
Best dapat kumpul ramai2 kan Rosa... anak-anak lagilah berganda seronoknya ye...
 
seronoknya dapat kumpul ramai2....tengok gambar tu mmng ceria dan gembira sambut raya....
 
selamat hari raya maaf zahir dan batin liza.
seronok beraya di kg abe ya.
bila nak melangkah ke n9 pulak?..jumpa rumah kak erna dulu pastu rumah akak.hehe
 
Selamat hari raya aidil fitri liza....maaf zahir dan batin.
 
Assalamu'alaikum..selamat hari raya maaf zahir batin.
 
byk gak la gmbar raya akak kt belah a.ngah
 
kami hari tu pun alhamdulillah tak kena jem sangat,,cuma nak lepas tanah merah je lambat skit...selamat hari raya kak...hitam ye kita tahun ni hehe..
kejap je amani dah besar pun kan
 
assalamualaikum kak liza..
Lahaii dari aritu dah nengok gamba raya akak nintapi x tertinggal2 komen..hee..
Cntik jer sedondon tema kaler hitam tu kak..amani siyes jer muka..last2 nk juga dia pakai tudung ye.hehe..tmpang seronok la nengok kuarga bkumpul tu.
Kitorg pun amik mana smpt je kak.huuu..eh maisarah masuk sepital napaa ye kak?harap xde apa yg serius
 
Salam kenal, akak suka resepi2 kat sini. Tqvm for sharing ye...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...