Sunday, December 27, 2009

JALAN2 DI PANTAI REMIS KUALA SELANGOR

Salam buat semua, petang tadi selepas tidak dapat ke mid valley, aku n my famili pergi jalan2 ke Kuala Selangor..semata2 hendak makan mentarang..sejenis hidupan laut. Semalam masa  pergi ke Melaka n tgk tepi pantai ramai orang jual kupang...cadangnya nak beli masa balik  nanti, rupanya aku balik melalui Air Keroh, tidak lagi melalui Alor Gajah. Nak dijadi kan cerita..tiba2 je tekak ni terasa nak merasa n kenal  dengan mentarang ni. My abe memang baik sungguh..walaupun penat semlm belum habis lagi, dia sanggup bawa aku n anak2 dia yang banyak kerenah tu pergi ke Kuala Selangor semata2 nak makan mentarang bakar. Tapi kat kedai yang aku makan tu hanya ada kerang, ikan, udang bakar sahaja. mentarang tak ada pulak. Pantai remis ini sungguh cantik pemandangannya.....tapi berselut..memang banyak jenis hidupan laut yang di jual di sini, macam2 nama ada. masa nak balik tu anak2 aku dah tanya bila lagi nak ke sana..hehehe.... Jom layan gambar yang kita jalan2 tadi.....:~


saat mata hari terbenam...cantik sangat pemandangan disini.



Mula2 sampai anak2 sibuk ngan layang2, tapi dekat sini murah sangat, abah diorg la layan, aku tukang tengok je



cantikkan....betapa agungnya ciptaan Ilahi



puteri2 kesayangan ku

4 comments:

Salam kak Liza..

Tertanya2lah kak macam mana rupa mentarang tu...
 
salam nida.....nnt akak tayangkan ye heheh
 
bestnya gi jenjalan ngan family.patut laa senyap je smlm..hehe...
Aik kak..nampak matahari terbenam jer...orang yg bergambar tu jangan laa 'terbenam'kan sekali..hihih..
Amboi,anak2 dara posinggg...comel2 jek anak akak
 
salam sue...hehheheheh salah satu dari hobi famili akak jalannnnn2 .... akak pun sama terbenam tu... gmbr yg terang2an tu malu pulak nak tayang hehehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...