Wednesday, December 23, 2009

LAKSA SARAWAK JADI SPAGHETTI SEAFOOD

Salam semua, hari ini sibuk sikit dengan anak buah abeku, pagi tadi masak nasi lemak je, dan tengahari kari ayam je. Ini menu lunch aku semalam. Semalam aku cuti2 masak lunch jadi aku pun suruh la abe ku tapau laksa sarawak sebagai lunch aku, memandangkan aku belum pernah makan laksa srwk ini, itu yang nak mencuba, rupa2nya gerai tu dah tak jual laksa lagi beralih arah pada makanan barat pulak. Jadi untuk tidak menghampakan aku, my abe belikan spaghetti seafood ini untuk santapan aku.  Dah tekak melayu, makan spaghetti ini rasa macam tidak kenyang je.. layan gambar ini ya....bukan aku yang masak tau, tapau dari kedai je.

2 comments:

Salam kak Liza,
hu,besar tu kupang. beli kat mana tu kak? cedap tak?
 
salam indah...a,a besar tul kupang tu...beli kat bangsar ni je..bagi akak tak berapa sedap cuma kupang je sedap...tak padan ngan harga rm10.00 heheheh....
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...