Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Monday, January 3, 2011

KARI AYAM MCM DALCA

Salam tajuk cam berbelit je...sebenarnya tak ada apa pun, cuma akk masak kari atau gulai ayam pas tu letak putik jagung, karot, ubi kentang dan cili..macam masak dalca, tapi selalu guna daging, akk saje suka2 boh dalam kari ayam, best juga, dapat makan sayur sekali.}~


Hari pertama anak2 pergi sekolah hari ni, Anak akk Aqil  masuk tahun satu, ok je dia hari ni. Ada gambar g skolah tapi tak sempat pulak nak masukkan gambar kat pc ni...sibuk lah pulak sekolah2 ni, dengan amani tak mau duduk pulak, bila bersunyian tanpa suara abang2 n kakak2nya, tido pun sekejap2 je, nk bw pun tak sempat.

Dan selamat hari lahir buat adik ipar akk zaza-iza

6 comments:

sedap tu dalca ayam,masak satu menu..complete ngan sayur sekali.senang kije kan?meh sepinggan wat dinner
 
salam rosaliza..memang amani kesunyian tu..
dah lama nanti biasa la dia..
 
salam akak..
hehe..sng kan kak masak skaligus je terus:D
 
}~ Linapg....nak sepinggan je ke..tak mau buat tambah ke...mmg senang msk sekali ngan sayur gini..menu org maless
 
}~ Kak Erna..tu lah kak mmg dia sunyi heheh..adik beradik ramai gitu pulak..tak ada org kacau dia hehe tq ya kak
 
}~ Alexa yussida...senang utk org males heheh..mesti alexa rindu masakan mama kan
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...