Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Sunday, April 10, 2011

AWARD DARI~ NIEZA,RYO DAN NOORSHA

Selamat berhujung minggu buat semua rakan2 mayaku, semoga sentiasa sihat sejahtera hendaknya. Dua tiga hari lepas akk dapat award ni, tapi tak sempat nak gantung lagi, jadi dipagi yang mulia ini, ijini akk gantung di rumah maya ini. Terima kasih pada mereka yang sudi memberi award pada akk. 


Mereka adalah..............}~


1. Nieza dari Finland
2. Ryo dari Sarawak yang merupakan adinda kepada Hasue
3. Noorsha dari PD





Macam biasalah award selalu ngan kertas kerja...tapi macam biasalah akk terambil award je yang lain2 tu tertinggal, minta maaf ya akk tak berapa nak reti jawab tag, kalo tanya biasa, laju je akk jawab heheh.


Nak cerita pasal akk pun tak retilah, rasanya semua orang tahu akk ni mama pada 3 putera n 4 puteri.


Pada sesiap yang sudi silalah ambil tag ini untuk di gantung pada rumah n sebagai penyeri......akk suka orang ambil tapi tiada paksaan ya,


Ok nak siapkan sarapan pulak, hari minggu pun anak2 yang sekolah menengah n sekolah rendah sibuk ngan latihan hoki. Nak pergi cari durian perak pun tak sempat

6 comments:

Congratz on your award kak! Please do collect some from me too ...hehe ;)
 
}~love2cook..hehehe tq love..ok nnt akk ambil ya, mekasih sudi bagi award pd akk
 
akak.. saya pun ada award tuk akak..ikiki..datang umah silakan ye
 
}~ Izahdaut...hheheh tq ya izah nnt akk amik ya
 
amani tolong gantung award gak ke tu?hehe..nanti amik award gak dr umah yer kak..aritu bukan xnak bagi tp dia kata bg kat yg baru dijumpai ..akak dah lama dijumpai di dunia tenet nih..hihi..cayang akak!
 
assalam rosaliza..memang cantik awardnya..
patut rosa gantungkan..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...